smalle-banner-sdg.jpg

Het woord acquisitie... het roept allerlei reacties op en vaak niet alleen positieve. "In deze markt is sponsoring moeilijk" en "Acquisitie? Niets voor mij!" zijn veel gehoorde uitspraken zodra de sponsorcommissie aan het woord komt.

Voor wie is deze training?

Deze training is geschikt voor Kamers die een project draaien waarbij fondsenwerving komt kijken. Idealiter wordt tijdens de training 1 project behandeld.

Wat kan ik na deze training?

Na deze training:

  • Levert het woord acquisitie geen angstige ogen meer op, maar zin om aan de slag te gaan.
  • Weten jullie hoe jullie als kamer gezamenlijk aan de slag kunnen.
  • Weet elk lid wat hij of zij kan bijdragen.
  • Hebben jullie een hoop ideeën en richtingen om jullie acquisitieproces een nieuwe boost gegeven.
  • Kortom: gaan jullie met fun fundraisen!  

Korte omschrijving

In deze workshop gaan de deelnemers 2,5 uur aan de slag om hun project/event/CVA te vermarkten door out of the box te denken en te bekijken wat een kamer en leden echt te bieden hebben. Er worden handvatten gegeven om een project goed te funderen en met plezier te acquireren. In deze workshop gaan de deelnemers actief aan de slag met hun mindset ten aanzien van acquisitie en zij exploreren de mogelijkheden. Er wordt zowel gekeken naar wat je kunt doen als kamer, als naar elke individuele bijdrage. Na deze workshop hebben deelnemers concrete handvatten om hun project ook op dit punt succesvol te maken! Het is een workshop, dat betekent dat de deelnemers zelf aan de slag gaan met hun vraagstukken, uiteraard onder leiding van een van de trainers!  

Soort training

Interactieve commerciële bewustwording

Voorbereiding deelnemers

De deelnemers kunnen zich voorbereiden door een gezamenlijk project te bedenken waarvoor ze willen funden.

Details training

  • Duur: 2,5 tot 3 uur
  • Deelnemers: min. 6 – max. 30
  • Presentatiemateriaal: beamer + projectiescherm + verlengsnoer met meerdere outlets | flip over met minimaal 12 vellen + gekleurde markers die schrijven | bij voorkeur internet
  • Opstelling: U opstellinge (idealiter zonder tafels)  

Meer informatie

Doorlezen: maak een fan van je klant, accountmanagement boeken, principe van 'waardepropositie ontwerp'.