smallebanner-molens.jpg

PR Toolkit

Op deze pagina vind je tips, trucs en tools om jullie projecten te promoten. Om zo waar mogelijk jullie impact te vergroten en deze in ieder geval lokaal en regionaal zichbaar(er) te maken.

 

 

Wil jij snel en makkelijk laten zien waar JCI voor staat? Deel dan onze tellustration. Er is er een voor elke Kamer. Zoek en deel die van jouw Kamer op ons YouTube Kanaal.

 

Corporate Identity Guidelines zorgen dat de visuele elementen van JCI correct worden toegepast in elke JCI communicatie uiting.

Deze richtlijnen moeten worden gevolgd om JCI wereldwijd een uniforme huisstijl te geven, wat grotere zichtbaarheid en krachtige marketing mogelijkheden biedt. Het doel van de Corporate Identity Guidelines is het creëren van uniformiteit in de visuele representatie van JCI. Het is belangrijk dat de normen, vooral met betrekking tot die van het JCI logo, strikt worden gevolgd.

Download de documenten hieronder:

Corporate identity guidelines

Style Guide

Hieronder vind je de richtlijn voor het schrijven van een persbericht namens JCI Nederland of je lokale Kamer.

Richtlijn persbericht

Er is een template in Word beschikbaar, die je kunt gebruiken. Klik hier voor de template voor een persbericht.

Hier vind je de landelijke logo's en de logo's per thema van JCI Nederland.

Alle logo's zijn beschikbaar in JPG-formaat. Sommige ook in EPS-formaat voor gebruik in de grafische industrie.

Elke lokale Kamer heeft een eigen logo dat hier in EPS- en JPG formaat te downloaden is.

Download hier de JCI Powerpoint Templates voor Nationaal en Internationaal gebruik.

Nationaal

Internationaal

Download hier briefpapier, enveloppen en "With compliments". 

JCI heeft promotiemateriaal/brochures beschikbaar voor het informeren van potentiële leden.